Sudahku Tahu Projektor Band


Sudahku Tahu Jep ft Seven

Lagu yang tengah fenomena sekarang ni, sampai Jep dengan Seven bantai karok. Seven ni anak jep dengan Kak Top. Jom singgah page Oh My Jep. One of favourite page AB kat FB ni. 

Ok, siapa nak dengar lagu best combination nasyid+rock ni jom layan kat bawah.



Lirik Sudahku Tahu Projektor Band

Seringkali 
aku menduga
seringkali
ini terjadi
segala rahsia sudah ku tahu
rupanya aku tak dicintai

Untuk apa kau buat ku begini
segala apa yang telah ku lakukan
Airmataku mengalir dipipi
segala yang ku korbankan tuk dirimu
Mengapa masih lagi...ku
berdiriku menunggu cintamu mengapa masih ada... mu
menyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan

Sayang!!
aku kau lupa 
aku kau luka
 tanpa kau sedar 
Sayang!! 
selamat tinggal
 akukan pergi buat selamanya 
Aku pasti kau bahagia tanpaku 
SELAMANYA ... 

Mengapa masih lagi... ku 
berdiriku menunggu cintamu 
mengapa masih ada..mu
 menyakiti di siang malamku 
aku terima cintaku dipersiakan

 Sayang!! 
aku kau lupa 
aku kau luka tanpa kau sedar 
Sayang!!
 selamat tinggal 
akukan pergi buat selamanya 
Aku pasti kau bahagia tanpaku
 SELAMANYA ... 

Sayang... 
aku kau lupa 
aku kau luka tanpa kau sedar
 Sayang... 
selamat tinggal 
akukan pergi buat selamanya
 Aku doa kau bahagia tanpaku 
SELAMANYA ...



Sila tinggalkan komen untuk AB balas semula kunjungan. Jangan lupa klik-klik sekali ye Piggybank AB tu

No comments:

Post a Comment