Cari Duit Online : Nuffnang


Zaman moden sekarang ni, macam-macam cara kita boleh menjana pendapatan. Contohnya, secara online. Oppssss..ini bukan MLM ya. Sekarang ni kita tengok ramai orang buat bisness online. Jual baju, seluar, dress, aksesori, beg, jam, topi, wideshawl,  dan macam-macam lagi. Tapi ada cara lain juga untuk anda cari duit secara online. Kalau korang takde modal nak beli barang, takde keyakinan nak promot barang kat pelanggan korang masih boleh buat duit. Macam mana? Senang je, buat blog!


sumber : Google


Antara website yang kita boleh jana pendapatan adalah melalui Nuffnang. Ape tu Nuffnang?

Nuffnang adalah komuniti pengiklanan blog yang terkemuka di dunia, khususnya bagi mereka yang berkongsi minat untuk blogging seperti yang AB lakukan! Kini lebih daripada 300,000 penulis blog di 8 buah negara dan wilayah - Malaysia, Singapura, Filipina, Australia, China, Hong Kong, Thailand, dan United Kingdom. 

Di Nuffnang, penulis blog menjana pendapatan melalui blog iklan yang diletakkan oleh pelbagai jenama, dan menjadi sebahagian daripada masyarakat yang rapat melalui pelbagai acara eksklusif dan pertandingan. Satu komuniti untuk blogger dan oleh blogger, Nuffnang berusaha untuk menjaga blogosphere tempatan yang semakin meningkat.

Nuffnang akan meletakkan iklan dalam blog yang kita daftarkan. Macam yang kat atas and kanan blog ini. Jangan riasu, iklan itu tak akan mengganggu pengunjung blog, sebab dia statik ditempat itu dan tidak menghalang bacaan.

So, apa lagi...jom join Nuffnang !


Sumber : Google dan Nuffnang

Sila tinggalkan komen untuk AB balas semula kunjungan. Jangan lupa klik-klik sekali ye Piggybank AB tu

2 comments: