All About Aksara Biru

Assalamualaikum dan selamat pagi !!

Entry kedua di pagi yang segar bugar ini. Oleh sebab kelas pukul 10 dicancelkan, AB cuma ada kelas pukul 12 je sekejap lagi. So, AB berhajat nak buat entry kenalkan diri sendiri. AB tau, korang mesti tertanya-tanya (yekeeee...) siapa disebalik Aksara Biru ni. Chewahhhhhh.

Nama diberi Siti Su'aidah binti Ali. Dalam kalangan keluarga dan kawan-kawan sekolah dipanggil Su dan Su'aidah. Dalam kalangan kawan-kawan UPM dipanggil Aida. Dalam kalangan orang yang baru kenal biasa kena panggil Siti je. Tapi korang panggil AB je, sebab tu stand for my blog name kan. Hehehehe.

Lahir pada 12 Januari 1991. Berumur 23 tahun( 2014 ). Berbintang Capricorn. Sedang menuntut di tahun akhir dalam bidang Bachelor Pendididikan Pengajaran Bahasa Inggeris sebagai Bahasa Kedua atau bahasa mudahnya, Bac. Edu TESL di Universiti Putra Malaysia. Kepada adik-adik yang baru daftar masuk UPM tu, selamat datang ke UPM !

This is me !


AB merupakan anak ke 2 dari 3 beradik. Selain tu AB jugak ada adik beradik tiri from my both parents. Kalau campur semua adik beradik tiri dan tak tiri, AB merupakan anak ke 8 dari 9 beradik.  Dalam 3 beradik kandung tu, semua perempuan.

Ni adik beradik kandung + tiri sebelah emak AB. Yang belakang tu semua yang kandung. From the right is my elder sister and the middle one is my youngest yet tallest sister.


AB jugak ada bukak bisnes kecil-kecilan secara online. Nama bisnes AB, Gobokita. Berniaga kat Instagram dan Facebook. AB jual wideshawls, skirt, blouse, shirt, brooch dan Marsjar. Insyallah akan datang kalau ada rezeki tambah barang lain pulak. Jemput la follow ye. Klik kat gambar bawah ye.



Ni Facebook Gobokita




Ni Instagram Gobokita


Kenapa letak nama blog Aksara Biru ?
Sebab AB suka warna biru. hehehehhe. Aksara tu pulak sebab dalam blog kan kena tulis banyak-banyak. So konon-konon nak nampak stail gitu, guna la aksara (huruf).

Okayhhh. Nak pi kelas dah ni. Babaiiii. Jangan lupa tolong klik kat tabung Nuff tu ye =). Thank youuu






Sila tinggalkan komen untuk AB balas semula kunjungan. Jangan lupa klik-klik sekali ye Piggybank AB tu

8 comments:

  1. Salam kenal AB..Happy Blogging k...

    ReplyDelete
  2. Wahh sekarang dah tahu siapa AB hehehe ..Happy Blogging ya ..Thanks sudi singgah Blog Kak Lya .........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehhe...terima kasih jugak kak lya sudi singgah blog AB

      Delete
  3. Semua comel2 dalam gambar hehehe Kiut miut AB nie..

    ReplyDelete
  4. Suaidah..sedap nama tu.
    Happy family gitu...

    ReplyDelete