1 0 0 0 : Bukan Sekadar Nombor




Alhamdulillah, hari ni murah rezeki Gobokita. Customer masuk, followers Instagram pon bertambah. Likes dan reach kat Facebook agak kurang. Biasalah, page bisnes kan. Ok nak habaq mai ni, followers kat Instagram dan cecah 1000 !! Yeayy !! Ok, mesti korang nak kata AB jakun kan. Yela, baru 1k je kot. Orang lain dah beratus ribu, buat tak heran je. Hahahahha

Haruslah AB excited. Bukan senang nak dapat 1k followers ni. Dah lebih setahun baru dapat. Yang ni tak dak guna followers booster ke ape ye. Yang ni Alhamdulilah, genuine gitu. Hehehehe. Terima kasih kepada semua yang follow Gobokita di Insta, yang Like di Facebook, yang join GiveAway haritu. Korang jugak menyumbang kepada peningkatan followers kat akaun Instagam ni. Oleh sebab AB dah dapat semua details pemenang-pemanang, Insyallah by next week AB akan poskan hadiah tu ye.



Ok, lagi satu kat bio Instagram tu AB ada mentioned yang AB jadi agent Marsjar UPM sampai Disember ni je. Kirenya, Start Januari 2015, AB tak jual lagi dah Marsjar dan AB bukan lagi agent UPM. Sebabnya ? Sebab AB dah habis belajar !! Yuhuuu. Mungkin dah ada orang ganti kot. 

Untuk korang yang tak tau lagi Gobokita ni ada apa. Kat sini ada jual wideshawl, blouse, jubah,  skirt, Marsjar, manik pin, baggy shirt dann Insyallah akan datang laaagi banyak item akan masuk kedai. Gobokita pon ada jual secara borong jugak. Which is, korang dapat harga laagi murah dari beli runcit. 

Okaylah, jom follow Gobokita dia Instagram >> Gobokita
dan jugak Like di Facebook >> GoboKita

Sila tinggalkan komen untuk AB balas semula kunjungan. Jangan lupa klik-klik sekali ye Piggybank AB tu

1 comment: