Set Exclusive Ariqin : Jubah dan Baju Melayu


Amacam, lawa tak ? Pada tahun ni Gobokita sebagai salah satu trusted agent FAC membawakan couple set exclusive Ariqin. Set Exclusive Ariqin ni mempunyai 5 warna. Antaranya ialah bistre brown, purple, maroon, emerald green dan juga royal blue.

Set Exclusive Ariqin ni menggabungkan jubah wanita dengan kemasan dan corak yang menarik disamping sepasang baju melayu. Baju melayu tu tak termasuk sampin ye. Bagi jubah wanita, lengkap dengan kemudahan zip didada untuk ibu-ibu yang breastfeeding dan juga zip di lengan bagi memudahkan pengambilan wuduk. Terdapat kemasan sulaman di lengan jubah wanita. Cantik sangatt.

Set Exclusive Ariqin ni dibuat dari material wolly crepe. Materialnye ala-ala polyester + cotton. Selesa dipakai. Tak panas. 

Harga yang dikenakan untuk Set Exclusive Ariqin ni sangat berbaloi. Tak dinafikan terdapat pelbagai harga lain yang ditawarkan oleh agent-agent lain. Ada yang murah dan ada yang agak tinggi. Semuanya terpulang kepada pembeli tu sendiri. Nak beli dengan seller yang mana. Tapi dinasihatkan agar berhati-hati dengan scam. Dalam memilih seller tu, make sure itu adalah trusted agent. 

Harga yang AB bagi untuk Set Exclusive Ariqin ni ialah RM250 untuk Semenanjung Malaysia dan RM260 untuk Sabah dan Sarawak. Berbaloi sangat untuk RM250 anda dapat sehelai jubah wanita + baju melayu. Kalau beli kain, upah orang buat pon harganya mungkin berganda. Dan, jangan risau,,AB adalah trusted agent FAC sejak tahun 2013. 

Syawal pon dah makin dekat, dan makin ramai tailor tutup tempahan jahitan untuk hari raya. So, untuk memudahkan anda, apa kata beli Set Exclusive Ariqin ni. Jimat masa dan duit. Kat bawah ni AB share warna-warna lain dan juga ukuran.









Siapa yang berminat, boleh whatsapp 0137953243 ye. Nanti AB akan check stock untuk size dan warna yang anda minta. Stock pon dah banyak berkurang ni. Semua nak pakai masa raya ni. Hehehhe. 


Sila tinggalkan komen untuk AB balas semula kunjungan. Jangan lupa klik-klik sekali ye Piggybank AB tu

No comments:

Post a Comment