
Tadaa..malam ni baru dapat connect wifi. Dari semalam AB ta dapat connect wifi langsug dengan Uspot kat bilik, ni pon connect dengan Uspot kat library Kolej Tun Perak. Tak tau la apa problemnya. Tu yang lambat reply email pemenang GA. Maaf ya.
Nak story sikit, AB dah dapat novel terbaru Ramlee Awang Murshid. Beli online melalui Kelab RAM kat Facebook. Ada autograph RAM chuolls. Heheheh. Tapi lagi 2 minggu baru dapat baca. Sebab alamat pos kat rumah MrA.
Banyak-banyak novel, novel yang ditulis oleh Ramlee Awang Murshid dengan Rehan Makhtar je yang AB beli online. Sebab AB minat giler kat diorang ni. Even Rehan Makhtar lebih banyak keluarkan dan tamatnya novel kat blog dia. Siapa yang tak minat novel jiwang bagai dengan jalan cerita cliche-kahwin-paksa-mentua-tak-suka-suami-terlebih-kaya meh la baca novel-novel mereka ni.
